24 mar 2017

Foto książka od Saal Digital Polska

Dzięki uprzejmości firmy Saal-Digital jestem w posiadaniu fotoksiążki z moimi zdjęciami.

Od początku.
Książkę możemy zaprojektować za pomocą kreatora, który jest bardzo prosty i intuicyjny w obsłudze.
Projekt możemy stworzyć od zera lub skorzystać z gotowych szablonów.
Na każdym etapie realizacji zamówienia, byłem informowany co się z nim dzieje, poprzez email.
Książka przyjechała do mnie szybko. Przesyłka była dobrze zabezpieczona.
Przyszła pora na oglądanie.
Pierwsze wrażenie robi okładka. Gruba, błyszcząca (można zamówić różne). Strony wydrukowane na grubym, bardzo dobrym jakościowo papierze.
Zdjęcia w pięknych, żywych kolorach. Wszystko wydrukowane dokładnie według projektu, który sam storzyłem. Strony i okładka są dokładnie wykonane.
Nic się nie rozchodzi, nie rozkleja. Wszystko jest równo przycięte i po prostu ładne.
Jestem bardzo ciekaw pozostałych produktów.
Taka forma prezentacji swoich zdjęć jest to według mnie najlepsze, najładniejsze i praktyczne rozwiązanie.
Książki takie będą oryginalnym pomysłem na zrobienie komuś prezentu, pamiątki ze ślubu, chrzcin i innych różnych dla nas ważnych wydarzeń.
Dla fotografów, świetne portfolio. Może służyć jako profesjonalny katalog wykonawcom, producentom. Możliwości wykorzystania jest mnóstwo.
Szczerze polecam.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz