30 sie 2017

Fotozeszyt od Saal Digital Polska

Dzięki uprzejmości firmy Saal-Digital jestem w posiadaniu fotozeszytu z moimi zdjęciami.

Jest to drugi produkt tej firmy, który mam przyjemność sprawdzić.
Zeszyt tak samo jak w przypadku książki możemy zaprojektować za pomocą kreatora, który jest bardzo prosty i intuicyjny w obsłudze.
Projekt możemy stworzyć od zera lub skorzystać z gotowych szablonów.
Na każdym etapie realizacji zamówienia, byłem informowany co się z nim dzieje, poprzez email.
Zeszyt przyjechał do mnie szybko. Przesyłka była dobrze zabezpieczona.
Przyszła pora na oglądanie.
Domyślałem się, że jakościowo będzie to produkt dobry ale i tak byłem mile zaskoczony. Fotozeszyt jest zabezpieczony dodatkową przezroczystą okładką. Niby nic ale cieszy i jest praktyczne. Strony wydrukowane na grubym, bardzo dobrym jakościowo papierze.
Zdjęcia w pięknych, żywych kolorach. Wszystko wydrukowane dokładnie według projektu, który sam stworzyłem. Strony i okładka są dokładnie wykonane.
Wszystko jest równo przycięte i po prostu ładne.
Jest to kolejny udany produkt i zapewne nie ostatni, który sprawdzę w firme Saal Digital.
Taka forma prezentacji swoich zdjęć jest to według mnie nawet lepsze i praktyczne rozwiązanie niż książka.

Dla fotografów, świetne portfolio. Może służyć jako profesjonalny katalog wykonawcom, producentom. Możliwości wykorzystania jest mnóstwo.
Szczerze polecam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz